רוב בעלי העסקים הקטנים שומעים את המילה "מיתוג" וחושבים מיד על לוגו. אולי על צבעים. אולי על כרטיס ביקור. אבל מיתוג אמיתי הוא הרבה מעבר – והוא מתחיל עוד לפני שללקוח יש מושג מה אתה מוכר.

מיתוג הוא התחושה שהלקוח מקבל כשנכנס לאתר שלך.
האם זה מרגיש מקצועי או חובבני? האם השפה אחידה וברורה או מבולבלת? האם הוא מצליח להבין מי אתה תוך חמש שניות, או שהוא הולך לאיבוד בין תמונות וטקסטים?

עסק ממותג נכון יוצר ביטחון.
ביטחון שמישהו חשב פה על הפרטים. ביטחון שזו לא חלטורה. ביטחון שכשהוא ישלם – הוא יקבל תמורה.

המיתוג נוגע בהכול – לא רק בלוגו.
הוא כולל את הצבעים באתר, את הפונט, את הסלוגן, את סגנון הכתיבה, את אופן ההצגה של השירותים.
הוא בא לידי ביטוי בשאלה האם דפי האתר שלך נראים שייכים אחד לשני, או כאילו בנו אותם אנשים שונים בזמנים שונים.

מיתוג איכותי לא חייב לעלות הון.
אפשר להתחיל ממסרים ברורים, עיצוב אחיד, ותוכן שמשדר את מה שאתה באמת רוצה שהלקוח ירגיש. לא מה שאתה חושב ש"צריך לכתוב", אלא מה שבאמת מייצג אותך.

ובמיוחד בעסק קטן – המיתוג יכול להיות ההבדל בין לקוח שנשאר ולקוח שעובר הלאה.
כי כשאין משרד נוצץ מאחוריך, והאתר הוא הקו הראשון של השירות – אתה חייב שהוא יעביר את התחושה הנכונה.

רוצה עזרה ביצירת שפה אחידה לעסק שלך?
בוא נעשה סדר באתר ובמסרים – ונבנה נוכחות שמרגישה כמו עסק גדול, גם אם אתה בן אדם אחד.

אולי יעניין אותך גם ...