מתי הזמן הנכון לבנות אתר לעסק קטן?

יש בעלי עסקים שמבינים מהיום הראשון שהם צריכים אתר – ויש כאלה שמחכים.
הם אומרים לעצמם ש"עוד לא הזמן", "צריך להתארגן קודם", "זה לשלב הבא"…
אבל לא פעם, כשהם סוף־סוף מוכנים – הם מגלים שהם כבר פספסו הזדמנויות, לקוחות, חיפושים, ובעיקר – נראות רצינית.

אז מתי כן הזמן הנכון לבנות אתר? הנה כמה סימנים ברורים שכדאי לשים לב אליהם.

ברגע שאתה רוצה להיראות רציני

אם אתה מתפרנס מהשירות שלך – גם אם אתה רק בתחילת הדרך – אתר הוא הכלי הכי בסיסי להעביר מסר של עסק מקצועי.
זה לא חייב להיות אתר ענק, אבל עצם זה שיש לך כתובת אינטרנט מסודרת, עמוד עם מידע ברור ותמונה שמייצגת אותך – משנה לגמרי את הרושם שהלקוח מקבל.
זה ההבדל בין "מישהו שמנסה" ל"מישהו שנמצא פה כדי להישאר".

כשיש לך מה להראות

אם כבר יש לך שירותים מוגדרים, עבדת עם כמה לקוחות, צילמת עבודות או יש לך תיק עבודות – זה זמן מעולה לבנות אתר.
האתר יכול לרכז את הכול במקום אחד, להציג אותך בצורה מקצועית, ולהפוך לכלי שיווקי שעובד בשבילך גם כשאתה לא עובד.
כל תמונה, כל המלצה, כל עמוד – הם נדבך בבניית האמון מול הלקוח הבא.

כשאתה רוצה שימצאו אותך בגוגל

היום כמעט כל חיפוש של לקוח מתחיל בגוגל.
"מעצבת פנים באשדוד", "מורה לפסנתר לילדים", "בניית אתר לעסק קטן"…
אם אין לך אתר – אתה פשוט לא נמצא שם.
וברגע שאתה רוצה להתחיל לקבל פניות גם בלי לפרסם – אתר הוא הבסיס שלך לחשיפה אורגנית ולתנועה איכותית.

לפני שאתה מתחיל לפרסם

מתכנן קמפיין בפייסבוק? פרסום ממומן בגוגל? סטוריז ממומנים באינסטגרם?
רגע לפני שאתה משקיע כסף בפרסום – חשוב שתהיה לך קרקע נכונה לקלוט את התנועה.
עמוד נחיתה או אתר מסודר נותנים ללקוח תמונה שלמה, יוצרים אמון, ומגדילים את הסיכוי שהוא באמת יפנה אליך.
בלי אתר, הרבה מהמאמצים שלך פשוט יתבזבזו.

לא בטוח אם זה הזמן שלך?

יכול להיות שאתה עדיין מתלבט, מרגיש לא לגמרי מוכן, או פשוט לא יודע מה בדיוק צריך.
אני כאן בדיוק בשביל זה.
בשיחה קצרה – נבין יחד איפה אתה עומד, מה אתה באמת צריך, ואיך אפשר לבנות משהו מדויק שמתאים לשלב שבו אתה נמצא.

אולי יעניין אותך גם ...