יש בעלי עסקים שאומרים: אנחנו מסתדרים רק עם פייסבוק ואינסטגרם, לא צריך אתר… אבל כשמסתכלים על התמונה הגדולה, מבינים שהרשתות החברתיות הן רק חלק מהנוכחות הדיגיטלית של העסק – לא תחליף לאתר מקצועי.

אין אתר – אין גוגל

אם מישהו שומע עליך, הדבר הראשון שהוא עושה זה לחפש אותך בגוגל. אם אין לך אתר, הוא פשוט לא ימצא אותך. זה לא משנה אם אתה מצוין במה שאתה עושה – בלי אתר, אתה שקוף מבחינה דיגיטלית. זה אומר להפסיד לא מעט לקוחות פוטנציאליים, גם כאלה שממש רוצים לפנות אליך – אבל לא מצאו דרך נוחה לעשות את זה.

בלי אתר – העסק מרגיש פחות רציני

גם אם יש לך עמוד עסקי בפייסבוק או חשבון אינסטגרם מושקע, הלקוח עדיין מצפה לראות אתר. אתר נתפס כרצינות. הוא נותן תחושת יציבות, שליטה, מקצועיות. הוא המקום שבו העסק שלך נראה במיטבו, בלי הסחות דעת, בלי תחרות על תשומת לב כמו ברשתות.

אתר נותן לך שקט ובעלות מלאה

הבעיה העיקרית עם רשתות חברתיות היא שהן לא שייכות לך. אלגוריתם משתנה, חשבון נחסם, פוסט נעלם – אין לך שליטה. אתר, לעומת זאת, הוא נכס שלך. אתה מחליט מה יופיע בו, איך הוא ייראה, ואיזה רושם הוא ייצור. זה מקום שבו אתה יכול להוביל את הגולש בדיוק למסר שאתה רוצה להעביר.

אז מה באמת עדיף?

אם אתה שואל את עצמך האם כדאי להשקיע באתר – התשובה היא פשוטה: אתר לא מחליף את הרשתות, אבל הוא הבסיס שעליו כל השיווק שלך יכול להיבנות. הוא מאפשר לך להיות נוכח בגוגל, להיראות מקצועי, ולבנות לעצמך נכס דיגיטלי שיצמח איתך לאורך זמן.

אולי יעניין אותך גם ...