יש לא מעט עסקים שיש להם אתר. הם מציגים בו את המוצרים, מוסיפים תמונות יפות, אולי גם תיאור כללי. אבל במבחן התוצאה – הלקוחות לא קונים. הם נכנסים, גולשים קצת… ויוצאים.
אז מה ההבדל בין אתר שמציג מוצרים לבין חנות שבאמת מוכרת?

התשובה היא אחת: חוויית משתמש שמכוונת לפעולה.
חנות אינטרנטית שמוכרת היא חנות שגורמת ללקוח להבין תוך שניות איפה הוא נמצא, מה יש כאן בשבילו, ולמה כדאי לו להוציא את כרטיס האשראי.

איך עושים את זה?
זה מתחיל בעיצוב.
כל עמוד צריך להיות בנוי בצורה שמובילה את הלקוח קדימה – מהבנת המוצר > דרך התחושה שהוא מתאים לו > ועד ללחיצה על "הוסף לעגלה" ו"סיום רכישה".
שפה ברורה, כפתורים בולטים, צבעים שמרגיעים ולא מעמיסים – כל אלה יוצרים סביבה שקוראת לפעולה.

אבל לא רק זה.
תמונות המוצר חייבות להיות איכותיות.
התיאור צריך להיות קצר, תכליתי ומנוסח בגובה העיניים.
והמחיר? הוא צריך להופיע בצורה ברורה – בלי אותיות קטנות או משחקים.

מעבר לזה – מה שמוכר זה אמון.
הוסיפו ביקורות מלקוחות קודמים, הציגו מדיניות החזרות ברורה, ואל תשכחו להראות ללקוח שהוא תמיד יכול ליצור קשר.
חנות דיגיטלית שמרגישה אנושית, נגישה, ויש לה כתובת – מוכרת הרבה יותר.

רבים נופלים ב"עיצוב יפה" ושוכחים שהמטרה האמיתית היא להוביל לפעולה.
וזה בדיוק מה שאני בונה: חנויות שמוכרות בפועל. לא רק מציגות.
רוצה שאתר המוצרים שלך יהפוך למכונת מכירות שקטה ויעילה?
שלח לי הודעה ונבנה לך חנות שבאמת עובדת.

אולי יעניין אותך גם ...